مدیریت هم‌زمان چند پروژه کار آسانی نیست.

اما با مدیریت درست زمان، اولویت‌بندی اصولی و نهادینه کردن ارتباطات میان اعضای تیم، کاملا قابل اجراست.

اگر در حال اجرای چند پروژه به شکل هم‌زمان بودید، چند دقیقه به این موارد فکر کنید و با آرامش و روشی درست جلو بروید.

قطعاً موفق خواهید شد

این موارد را بخاطر بسپارید

  • میزان حواس‌پرتی‌ها و کارهای اضافه را به حداقل برسانید
  • اولویت‌بندی را به یک عادت تبدیل کنید
  • ارتباطات را نهادینه کنید
  • مدیریت درست زمان را فراموش نکنید

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فضیلت صلوات مجله خبری پرداد پونه پلاس تگرگ FazSongTV مسیر سبز اقتصاد،حسابداری، مدیریت،مالی و سرمایه گذاری آرامــم کــن سکون و زمانهای دور سیمرغ پرواز